Irodánk a közjegyzői szolgáltatások teljes körével áll ügyfelei rendelkezésére: Másolathitelesítés, hiteles cégkivonat, hiteles tulajdoni lap, aláírási címpéldány cégek részére. Névaláírás
A Virág-Ker-Tem Kft. több évtizedes tapasztalattal segíti a gyászoló családokat Sátoraljaújhelyen és környékén a temetkezés minden részletében. Tisztában vagyunk vele, milyen nehézséget jelent egy
Ügyelet 0 - 24 Teljes körű temetkezés Koporsós és urnás temetés Ehunytak szállítása belföldön és külföldön Kegyeleti ügyintézés Sírcsokrok, koszorúk
Vállalkozásunk teljes körű temetkezési szolgáltatásokat nyújt. Szolgáltatásunk a temetkezési ügyintézést, valamint a kegyeleti termékek forgalmazását tartalmazza. Ügyfeleink igényeit magas
Szeretteink elvesztése mindig szomorú, fájdalmas és önmagában is nehéz időszak.. 39 éves gyakorlattal, gyors, részvétteljes ügyintézéssel segítünk nehéz és váratlan gondjain. Ügyelet 0-24: +36 (20
Szeretteink elvesztése mindig szomorú, fájdalmas és önmagában is nehéz időszak.. 39 éves gyakorlattal, gyors, részvétteljes ügyintézéssel segítünk nehéz és váratlan gondjain. Ügyelet 0-24: +36 (20
Szeretteink elvesztése minden esetben megrázó számunkra, és a fájdalmas gyászban először nem is tudjuk, hogy miként kezdjünk hozzá a végső búcsú szertartásának megszervezéséhez, bonyolításához. A
Pázmány Péter Katolikus Egyetem jogi karán 1997. évben végeztem cum laude minösítéssel. Közjegyzőként független és pártatalan hatóságként az ügyvédek és a bíróságok között helyezkedünk el. Munkánk
Üdvözöljük a Gubics Karosszériánál! Cégünk 15 éves szakmai tapasztalattal áll rendelkezésére karosszéria munkák, műanyaghegesztés, lökhárító javítás és szélvédőcsere terén. Kiváló minőségű
A hulladékkezelés és szállítás területén működő cégek, mint a SZUHA Környezetvédelmi Kft., komplex szolgáltatásokat nyújtanak, beleértve a konténeres szállítást és a gépi földmunkát is. Ezek a
Cégünk teljes körű temetkezési ügyintézést nyújt, hogy a gyász terheit enyhítsük és megkönnyítsük a nehéz időszakot. Szolgáltatásaink kiterjednek a temetések megszervezésétől a szükséges