MINŐSÉGI PÁLINKÁK

9 céget talál minőségi pálinkák keresésre az Üzleti.hu-n

Tyukodi Pálinkafőzde

A családunk 1987 óta foglalkozik pálinkafőzéssel ekkor vásároltunk egy magtár épületet Kistokaj szélén Bacsó tanyán, ahol megépítettünk egy gőzfűtéses kisüsti technológiát alkalmazó berendezést. Ez az üzem azzal a céllal létesült, hogy a helyi lakosság bérfőzési igényét ki tudjuk elégíteni. A következő nagy lépéshez 2007-ra kell visszatekintenünk, mivel a család ekkor úgy döntött, hogy továbbra is ebben látja a jövőt, de ahhoz hogy versenyképesek maradjunk, fejlesztenünk kell.  Ezt a beruházást már a jelenlegi telephelyünkön nem tudtuk volna megvalósítani, ezért továbbra is Kistokajban, de már külterületen egy zöldmezős beruházásba kezdtünk. Ebben az évben elkezdtük az előkészítő munkákat, célunk az lett, hogy a minőséget és az energiatakarékosságot szem előtt tartva a kapacitásunkat növeljük és egy Európai Uniós normáknak megfelelő kereskedelmi pálinkafőzésre is alkalmas üzemet hozzunk létre ehhez mi a legjobb megoldásnak azt találtuk, hogy már meglévő berendezésünket korszerűbbé, energiatakarékosabbá tesszük, továbbá elérkezettnek láttuk az időt, hogy egy másik lepárlót helyezünk üzembe. A piac többféle lehetőséget is kínált, a mi választásunk az innovatív fejlesztéseinek köszönhetöen a Hagyó Kft. egylépcsésős berendezésére (HAGYÓSPIRIT 450 GNM) esett. Főzőkészülék gőzzel való fűtése, és a hűtővíz újra hasznosítása által jelentősen nőtt a főzde energiatakarékossága. A mérő berendezések, a mintavevő csap, az automata vezérlés és figyelő ablakok segítségével folyamatosan nyomon lehet követni a cefre főzését. A fejlesztésünknek a gépbeszerzését, a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal által kiírt pályázat segítségével sikerült megvalósítanunk, ezt a pályázatot 2009-ben nyertük el. A támogatás a vállalkozásunknak egy  50%-os vissza nem térítendő támogatást nyújtott, melyet az Európai Unió, a  Magyar Köztársasággal társfinanszírozásban valósított meg. Cserébe cégünknek vállalnia kellett további 6 évre ezeknek a gépeknek az üzemben tartását, árbevételünk növekedését, létszámunk bővítését. 2010 márciusára értünk el arra a pontra, hogy megkaptuk az illetékes Hatóságtól új telephelyünknek az adóraktári engedélyét, ezen sikeres akadály vétel után az év második felében szeretnénk beindítani a kereskedelmi részlegen a termelést és a palackozást, továbbá a piacon való sikeres megjelenést.

• 3553 Kistokaj Állomás u. 6. Tyukodi Pálinka Megnézem
    +36 (30) 2890305
  • info@tyukodipalinka.huMegnézem

Borbazár Borszaküzlet

Borkereskedésünk kínálata: Magyar borok Tájjellegű borok Palackozott borok Minőségi borok Pezsgők Pálinkák Pálinka különlegességek Gyümölcsborok Borkellékek Szőlőmag őrlemények Balzsamecetek Ajándékok Kiegészítők: poharak, dekantálók, hőmérők, borcímkék, dugóhúzók

• 8800 Nagykanizsa Deák tér 6. Borbazár Borszaküzlet Megnézem
    +36 (93) 311400
  • info@kanizsaker.huMegnézem

Csörötneki Pálinkafőzde

Szeretettel várjuk régi és új ügyfeleinket a Csörötnek község központjában elhelyezkedő tradicionális pálinkafőzdébe. Fiatal, tapasztalt, rugalmas munkatársakkal biztosítjuk a megfelelő kiszolgálást bérfőzetőik számára. Hagyományos, kétlépcsős kisüsti rendszerrel illetve két új korszerű berendezéssel állunk bérfőzetőink rendelkezésére. Célunk, hogy mindig minőségi pálinka kerüljön megrendelőink asztalára, ezért szívesen segítünk tanácsainkkal az alapanyagok helyes elkészítésében. Megrendeléseiket egész éven át nagy tisztelettel várjuk.

• 9962 Csörötnek Vasúti út 5. Csörötneki Tüzesvíz Kft Megnézem
    +36 (70) 2050102
  • tuzesvizkft@gmail.comMegnézem
Sáppusztai Pálinkafőzde
$$

Pálinkafőzdénket 2002-ben építettük az Edelény és Damak között található Sáppusztán, ahol pontosan a mai épületünk helyén helyezkedett el az akkori kastély. Létesítményünk tervezésekor törekedtünk a hely adta jelleg megtartására is, természetesen modern kori köntösbe bújtatva és megépítve ezzel Magyarország egyik legszebb pálinkafőzdéjét. A Sáppusztai Pálinka Termékcsalád tagjai 2011-ben kerültek forgalomba, amelyek kizárólag magyar válogatott alapanyagok felhasználásával, gondos főzőmesterünk kreatív “alkotásaival” és adalékanyag hozzáadása nélkül készülnek. Gyümölcseink erjesztését tisztítás és feldolgozás után, saválló tartályokban, irányított erjesztéssel végezzük, majd számítógép által vezérelt Kothe tornyos (finomítóoszlopos) lepárló-berendezéssel készítjük el termékünket, a Sáppusztai Pálinkát. Célkitűzésünk szerint csak prémium minőségű pálinkák előállításával foglalkozunk, igényes és egyedi csomagolással. Fontos termékeinkként tartjuk számon a különlegesebb, ritkább párlatokat, mint pl. a feketeszeder, feketeribizli, birs, vadkörte és kökény, de a nélkülözhetetlen klasszikusok is helyet kaptak a kínálatunkban, mint pl. a kajszibarack, muskotályos szőlő, aszútörköly, Jonathan alma és körte pálinkák, amelyek elkészítése nem kisebb odafigyeléssel történik. Üzemlátogatással egybekötött pálinkakóstolásra is várjuk kedves vendégeinket, ahol bemutatótermünkben a Sáppusztai Pálinkafőzde teljes szortimentjét végigkóstolhatják, majd a tetszésüket leginkább elnyerő párlatainkkal térhetnek haza.

• 3780 Damak Külterület Megnézem
    +36 (30) 7275000

Hirdetés

SZOMBATHELYI PÁLINKAHÁZ
$$

Pálinkafőzdénk 36 éve működik családi vállalkozásként Szombathelyen, a Gyöngyös patak partján. Törekszünk Ügyfeleink pontos és precíz kiszolgálására, a vállalási határidők  betartására. Kulturált, kellemes környezetben folyik szombathelyi  üzemünkben a pálinka készítése, bérfőzés. Nagy tapasztalatú, lelkiismeretes munkatársainkkal együtt azért dolgozunk, hogy az Önök poharába valódi élvezetet nyújtó gyümölcspálinka kerüljön.  Főzdénkre a pontosság, a tisztaság és a lelkiismeretes munka a legjellemzőbb, ez is a legfőbb célunk. Minden  folyamat az Ön szeme előtt zajlik le a mi segítségünkkel. A  pálinkafőzés során a főzőmesterrel együtt készítheti el a saját  gyümölcséből készült pálinkáját. Minden munkatársunk szakirányú végzettséggel rendelkezik, kapcsolatunk az ügyfelekkel családias, baráti. Általában a főzés idején itt tartózkodnak, segítenek saját  pálinkájuk elkészítésében. Természetesen lehetőség van  arra is, hogy a megrendelő jelenléte nélkül is elkészítsük a pálinkáját.  Igyekszünk a lehetőségekhez képest minden kérést, megrendelést és  igényt teljesíteni .   Augusztus elejétől június végéig fogadjuk megrendeléseiket, és szívesen segítünk tanácsainkkal a gyümölcscefre elkészítésében is. Tanácsainkkal, főzetőinket segítjük abban, hogy valóban minőségi cefrét tudjanak készíteni, melyből olyan pálinkát tudunk előállítani amelyre büszkék lehetnek . Fontosnak tartjuk, hogy a nálunk kifőzetett pálinka a legjobb minőséget képviselje ezért munkatársaink akár telefonon akár személyesen nagyon szívesen segítenek  cefre készítés, pálinka tárolás, érlelés és minőség  javítás kérdéseiben egyaránt.    A júliusi hónap a berendezések karbantartásával, felújításával telik, mely biztosítja, hogy mindig kitűnő minőségű pálinka készüljön főzetőink gyümölcséből.  Hagyományos, de korszerű technológiával, réz főzőüstökkel és berendezésekkel dolgozunk, s a főzetés során örömmel látjuk vendégül megrendelőinket. Kérdéseikkel bizalommal forduljanak hozzánk!

• 9700 Szombathely Vas Gereben u. 1. Pálinkaház Megnézem
    +36 (70) 3969605
ÉDES MOSOLY
$$

A város szívében, alapvető élelmiszerektől a különlegességekig. ÚJDONSÁG: Diéta land glutén- és laktózmentes diabetikus élelmiszerek

• 9600 Sárvár Batthyány Lajos u. 19/21. Megnézem
    +36 (30) 7272033
Pintér Pálinka
$$

Pintér Péter Magamat adom – évtizedek óta a pálinkafőzésben. 1992 óta bérfőzésben, 2007 óta pedig a kereskedelmi pálinkafőzés világában. A vállalkozás Édesapám inspirációja által született meg, innen ered a Pintér Pálinka nevünk. A név kötelez, ezért az alapanyag beszerzésétől, az erjesztésen és a lepárláson keresztül, a palackba kerülésig személyesen felügyelem a munkát, és gondoskodom annak minőségéről. 1992 óta.

• 4200 Hajdúszoboszló Szováti útfél 122/3 Pintér Pálinka Megnézem
    +36 (30) 2058390
Szent Gellért Borház Étterem és Vendégfogadó
$$

A Szent Gellért Borház és Vendégfogadó, Makó új szálláshelye, 2015-ben nyitotta meg kapuit panzió részlegével bővülve. Étteremként a 2000-es évek eleje óta üzemel. Konyhája egyedülálló, enteriőrje páratlan, hangulata rabul ejtő. A 19. századi csárdák hangulatát idéző belső a hozzá kapcsolódó gasztronómiai kínálat teszi feledhetetlenné az itt eltöltött időt. A kemencés és bográcsos ételek, a minőségi magyar borok és pálinkák vezetik be Önt és családját a régi békeidők hangulatába. Valljuk, hogy a régi ízeket, nagyanyáink receptjeit érdemes újra elővenni és a vendégközönség elé tárni. Hisszük, hogy újra teret hódít a nyugodt, ízletes, élményt nyújtó kiadós étkezés. Amit kínálunk: házias ízek, elegendő mennyiségű étel, kényelmes és gyors rendelés, fizetés. Ételeink kizárólag magyar eredetű alapanyagokból, őstermelőktől vásárolt, ellenőrzött minőségű és garantált szavatosságú termékek közül kerülnek ki.   8 szobában összesen 19 férőhellyel várjuk a hozzánk betérő pihenni vágyó vendégeket. Zárt és ingyenes parkoló, antik kerékpár kölcsönzés, kedvezményes árú (gyógyfürdő, kalandpark, színház) belépőjegyek, sétakocsikázás, lovaglás, a szobákban led tv, minibár, wifi áll a vendégek rendelkezésére. Családok, cégek, baráti társaságok színhelyéül szolgálhat éttermünk és panziónk. Fedezze fel Makót és környékét, hisz számos programot kínálunk Önnek. Transzfer a temesvári repülőtérre, bortúra Ménes-Ópálosra Balla Géza borászatába, Kirándulás Ópusztaszerre a Nemzeti Parkba és a Csillagösvény Útvesztőbe, kecskefarm látogatás és sajtkóstolás Kiszomboron, 3 napos falusi disznóvágás az étterem udvarán, Makovecz túra Makón, városnézés Ford T-modellel. Fedezze fel a Hagymatikumot a fürdők fürdőjét, Makovecz Imre legnagyobb munkáját. Kényeztesse magát gyógyvizünkben, igényelje a fürdő páratlan szolgáltatásait kedvező áron! Tegyen egy próbát és nem fog csalódni! ...AHOL A HAGYOMÁNY KÖRÜLVESZ Amikor a vendég betér hozzánk és azt mondja, úgy érzi magát, mintha otthon lenne, akkor tudom, hogy jó úton járunk. Évekkel ezelőtt amikor ezt a fogadót megálmodtam arra gondoltam, jó lenne egy olyan helyet létrehozni a már meglévő vendéglő mellett, amire az emberek úgy gondolnak, hogy de jó lesz oda visszatérni, mert azt és úgy kapták, amit és ahogy kérték. Mindig a tökéletességre törekszünk, minden nap egy új kihívás a számunkra, hogy kiérdemeljük a vendég bizalmát. Egyszerű és hagyományos ételeket kínálunk, friss alapanyagokból dolgozunk, hangulatos környezetben, kényelmes szobákkal várjuk vendégeinket. Látogason el hozzánk, hogy otthon érezhesse magát!

• 6900 Makó Szent Gellért u. 2-4. Megnézem
    +36 (62) 211069
Csülök Csárda
$$

Éttermünk az esztergomi Bazilika és a királyi vár történelmi környezetében várja a csülökből készült ételkülönlegességek kedvelőit. Tradicionális és saját receptek alapján készülő magyaros fogásokat, szívet-lelket melengető magyar pálinkákat, a híres hazai borvidékek minőségi borait vagy frissen csapolt sört kínálunk Kedves Vendégeinknek az évente többször megújuló étlapunkon. Nyáron klimatizált éttermünkben vagy hangulatos teraszunkon szolgáljuk ki Önt! A belső terem bokszos kialakítású, de igény esetén a bokszok összenyithatók és 36 fő részére tudunk helyet biztosítani. Itt, valamint 24 fős különtermünkben családi és vállalati rendezvények lebonyolítását is vállaljuk. Valljuk: a legjobbat a legjobbnak! Nagy figyelmet helyezünk arra, hogy alapanyagainkat csak megbízható partnerektől és lehetőség szerint hazai termelőktől szerezzük be. Aki hozzánk jön, az szeret jót és jól enni. Vendégkönyvünk tanúsága szerint e csárda ódon falai között számos ismert személy (népszerű művész, politikus, híres közéleti személyiség) fordult meg. Erre büszkék vagyunk. Még nagyobb örömöt jelent azonban, hogy az évtizedek alatt az ország minden tájáról rendszeresen visszatérő vendégeinket törzsvendégként, barátként üdvözölhetjük újra.