TÉRKŐ BURKOLATOK MAGYARORSZÁG

51 céget talál térkő burkolatok keresésre az Üzleti.hu-n

KOVI Térkőgyár

Több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezünk a térkőgyártás és forgalmazás területén. Az egyik legtapasztaltabb magyar gyártóként célunk az, hogy minőségi térköveket gyártsunk a magyar lakosságnak, elérhető áron, szakértő tanácsadással.

• 2081 Piliscsaba Hosszúrét út 3902/25. KOVI Térkőgyár Megnézem
    +36 (30) 4210640
  • info@koviterko.huMegnézem

Boro-Berta Kft.

Keressenek minket bizalommal! Burkolatok és építőanyagok boltja. Az építőipari termékek között nálunk megtalálhatóak:  Hőszigetelés Tetőcserép Sóder Homok Burkolatok Építőanyagok Tondach és Bramac cserepek Osb lapok Vakolatok Fenyő fűrészáru Zalakerámia termékek Baumit termékek Leier téglák Barabás téglakövek Terran cserép Ezek a termékek fontos szerepet játszanak az épületek szerkezetének és kinézetének kialakításában.

• 8093 Lovasberény Kinizsi út 2. Boro-Berta Kft. Megnézem
    +36 (20) 5911649
  • borobertakft@gmail.comMegnézem

Kezola Fürdőszobaszalon

A Kezola Kft. kétezer négyzetméternyi különleges ízlésvilágú, változatosan kialakított bemutatótermében minden megtalálható, ami ma hideg- és melegburkolatban, fürdőszoba berendezési tárgyakban, konyhai készülékekben, és épületgépészetben elképzelhető. Fürdőszobaszalonunk magával ragadó hangulata, különféle stílusirányzatok folyamatosan megújuló egyedi bemutatása várja az érdeklődőket. Olasz prémium burkolatok, formatervezett szaniterek és csaptelepek mellett egyaránt megtalálhatóak a hazai gyárak termékei. Különös hangsúlyt fektetünk a berendezett fürdőszobák összhatására, ezzel is megkönnyítve kedves vásárlóink elképzeléseit, döntéseit. Látványtervező programunkkal életre keltjük álmait. Célunk élethűen, saját környezetében bemutatni mindazt, amire Önnek beruházása során szüksége lehet. Hatalmas, folyamatosan bővülő raktárkészlettel állunk rendelkezésére, rövid határidővel egyedi elképzeléseit is megvalósítjuk. Referenciáink között egyaránt megtalálhatóak kastélyszállók, kastélyok és kúriák, luxus családi házak és lakások, társas- és apartman házak, parasztházak. Ügyfeleink: egyéni vásárlók, kivitelezők, belsőépítészek, és lakberendezők. 1995 óta működő vállalkozásunk folyamatosan bővülő szolgáltatásokkal igyekszik megfelelni az egyre növekvő fogyasztói elvárásoknak. Célunk, hogy az alaptól a tetőig mindent egy helyen megtaláljon a Kezolában. Fürdőszobaszalonunk és épületgépészeti áruházunk teljes körű építőanyag kereskedelemmel, áruszállítással, és gépi földmunkával egészült ki. A KEZOLA név (1995 óta) garantálja a legmagasabb minőségi színvonalat, szakmai hozzáértést, és megbízhatóságot.

• 8624 Balatonszárszó Szemesi út 2/B. Kezola Kft. Megnézem
    +36 (84) 563025
  • kezola@kezola.huMegnézem

TÉRKŐ ÉS KERTCENTRUM

A Göcsejflaszter Kft. 1994. április 1-én alakult. A régióban elsőként kezdtünk foglalkozni a térkő-burkolással, ami ekkor még szinte teljesen ismeretlen volt hazánkban. Cégünk vezetője Pálos Kálmán útépítő üzemmérnök, aki több mint 30 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik. Már a megalakulásunkat követő években szerves részt vállaltunk a környék és városunk jelentős beruházásaiban, mely által széleskörű ismertségre és tapasztalatra tettünk szert. Ám a nagyobb volumenű beruházások mellet nagy hangsúlyt fektettünk a kisebb, lakossági munkákra is. 1998-ban megnyitottuk saját üzemeltetésben működő térkő kereskedésünket és mintakertünket. Ezáltal kivettük a részünk – a kivitelezés mellett – a térkő értékesítésből is. A 2002-ben lezajlott költözés után a mintakert Térkő és Kert Centrum néven megnyitotta kapuit a vásárlóközönség számára Zalaegerszeg egyik fő közlekedési útvonala, a Balatoni út mellett. Büszkén mondhatjuk, hogy ez a mai napig a régió egyik legnagyobb és legszínvonalasabb bemutatókertje. Napjainkra elértük azt az optimális létszámot, mely segítségével bármilyen volumenű kivitelezési munka elvégzésére alkalmasak vagyunk. Ezen kívül kiterjedt al- és fővállalkozói háttérrel rendelkezünk. Speciális munkagépeink és jól képzett szakembereink segítségével bármilyen extra minőségi követelménynek meg tudunk felelni. Cégünk legfontosabb céljai közé tartozik a vásárlók kiszolgálása hathatós szakmai segítségnyújtás mellett, valamint a megrendelők minden igényének kielégítése, a legmagasabb minőségben.

• 8900 Zalaegerszeg Balatoni út 19. Megnézem
    +36 (92) 511922
  • info@gocsejflaszter.huMegnézem

$$

ALPOK Építőanyag Centrum Kft.

Az Alpok Építőcentrum Kft. építőanyag kereskedelmével foglalkozó soproni székhelyű vállalkozás. A kereskedés 2006 márciusában alakult, magántulajdoni formában. Az alapító tagok évek óta építőanyag kereskedéssel foglalkozó személyekből állnak, és a korábban kialakított jó gyártói és szállítói kapcsolatokat fenn tudják tartani a későbbiekben is. Az évek során a termékkínálat folyamatosan bővült, a vevői forgalom is nagyobb lett, ezáltal az igényeknek megfelelően folyamatosan bővült az állományi létszám is. A terület elhelyezkedése nagyon kedvező, hiszen a város központjában 8.000 m2 telephelyen és 1.000 m2 belső, fedett, zárható raktárral rendelkező területen található, ami rendkívül kedvező hely az efféle vállalkozásnak.

• 9400 Sopron Baross u. 10. Alpok Építőanyag Centrum Kft. Megnézem
    +36 (30) 5182253
  • iroda@alpokepitocentrum.t-online.huMegnézem
$$

KÖZUT Építő és Szolgáltató Kft.

Társaságunk 1989. novemberében alakult. Az alapítás célja az állami közút hálózat útüzemeltetési és fenntartási munkák vállalkozói megvalósításának lehetősége volt. A kezdeti évek bizonyították, hogy ez nem elegendő, új piacokat kell megcélozni!  Elsősorban az önkormányzati nagyon leromlott úthálózat és járdák felújításában vettünk részt, amelynek mottója: A leggyorsabban, legjobban és legolcsóbban! Ezeket sikerült elérnünk.  Az 1990-es évek végén a jelentősen megindult állami közúthálózat fenntartási munkáiban sikeresen részt vállaltunk, az ún. vékony felületi bevonatok technológiában, közös német-magyar kivitelezéssel. Az épülő autópálya programok jó esélyt adtak a transzportbeton telep beruházásának. Újabb piacokat eredményezett, mint autópálya beszállító is megjelentünk.  A magasépítés területén csarnoképítéseket kiviteleztünk generálkivitelezőként.  A stabilnak mondható Önkormányzati megrendelések mellett, a helyi és környéki magán cégek beruházásaiban is részt vállaltunk, leginkább a mélyépítés területén. A névjegyünket úgy érzem hosszú időre letettük, városunkban a Rákóczi utca rekonstrukciójával, amivel Marcali városközpontja hosszú időre a kezünk munkáját viseli, a marcali emberek teljes megelégedésére. Ennél nagyobb eredmény csak a cég megalapításának 33. évfordulója, melyet ebben az évben ünneplünk.

• 8700 Marcali Rákóczi utca 15. Közút Építő és Megnézem
    +36 (85) 510138
  • kozut@kozutkft.huMegnézem

ADDENDA KFT. ÉPÍTŐANYAG TELEP

Vállalkozásunk közel 30 éve segíti a Mosonmagyaróvár környéki építkezőket, felújítókat álomotthonuk kivitelezésében.  Célunk az, hogy ennyi év után is élményt nyújtsunk vásárlóinknak sok éves tapasztalatainkkal, rugalmasságunkkal és közvetlen, baráti kiszolgálással. A TÜZÉP telep 1990-ben indult el, családi vállalkozásban akkor még egy régi családi ház udvarán családias légkörben. Az évek során egyre több visszatérő, hűséges vásárlónk lett, akik azóta is cégünk mellett teszik le a voksot, ha építőanyagra van szükségük. Építkezz, mi segítünk!

• 9200 Mosonmagyaróvár Pozsonyi út 69. Megnézem
    +36 (96) 217687
  • info@addendakft.huMegnézem

TÉRKÖVEZÉS, GÉPI FÖLDMUNKA, KŐMŰVES MUNKÁK

Kovács Sándor - Térkövezés, gépi földmunka, kőműves munkák 3170 Szécsény, Attila út 31. Tel: +36 30 482 8802

Lola Térkő Kft.
$$

térburkolás, kertészeti munkák, útépítés, aszfaltozás, viacolorozás lakásépítés, lakásfelújítás

• 3163 Karancsság Iskola út 26. Megnézem
    +36 (20) 6149047

SZIGET - BAU ÉPÍTŐANYAG KERESKEDÉS

Nyitvatartás változás! 2024.09.23-tól 2024.09.27-ig:   7:00-15:00   POROTHERM Tudtad, hogy a Porotherm egyik legkorszerűbb falazási módszerével, a Porotherm Rapid technológiával jóval kevesebb víz felhasználásával, környezetbarát módon tudsz dolgozni? 💧🌱 Ismerd meg a technológia további előnyeit ebből a rövid videóból! ⬇   https://www.youtube.com/watch?v=I30LaDMtqmQ TONDACH 🏠 ÚJDONSÁG! 🏠   Modern házhoz modern gerinccserép illik. Ha te is ügyelsz a részletekre és szereted a letisztult vonalvezetést, akkor az új Tondach XXL Design gerinccserépbe első látásra bele fogsz szeretni. Igazán méltó koronája a Tondach Planoton 9 és a Tondach Contiton 9 tetőcseréppel fedett házaknak.   7 különböző színből választhatsz, ismerkedj meg a kínálattal itt 👉 Tondach XXL design gerinccserép (wienerberger.hu)       NYÁRI AJÁNLAT Megérkezett a Nyári Ajánlat katalógusunk! 🤩   🏡 Felújítanád a kertedet, járdádat, teraszodat? Kiépítenéd a házad körüli udvart?   A nyári szezon térkőújdonságai és 50 új termék vár a frissen elkészült Nyári Ajánlat katalógusunkban.   Ide kattintva kényelmesen végig lapozhatod! 👉 https://bit.ly/Semmelrock-Nyári-Ajánlat-2024   ⏰ A katalógus ajánlatai 2024. augusztus 31-ig érvényesek!       Megérkezett a CityGo térkő, a Citytop család legújabb tagja! Az új CityGo térkövet járdák, gyalogutak és teraszok burkolására ajánljuk. Téglalap formájának és változatos színválasztékának köszönhetően kreatív mintázatok hozhatók létre belőle, ráadásul nagyszerűen kombinálható a Citytop család többi tagjával is. Az új CityGo térkő június 1-jétől, 4 színben kerül a Semmelrock kínálatába: 👉 grafit terra 👉 sarkifény 👉 őszilomb 👉 szürke Alkoss fantáziadús kertet, keresd a CityGo térkövet a Semmelrock kínálatában! További részletekért kattints a linkre: Térburkolatok - Semmelrock - Wienerberger

• 7900 Szigetvár Dencsházai út 1. Sziget-Bau Kft Megnézem
    +36 (73) 510227
  • sziget-bau@t-online.huMegnézem

MELIR Építőanyagkereskedés

Építőanyag kereskedésünk 2003. óta várja a vevőket. Megbízható beszállítói körre építünk, a termékpalettát a vevői igények szerint bővítjük. Csapatunk 6 főből áll, rendszeresen vesznek részt szakképzéseken, hogy az érdeklődők kérdéseire maximálisan meg tudjanak felelni. Új házat építők, felújítók gyakran térnek be hozzánk tervrajzzal a kezükben, mi kiszámoljuk számukra az anyagszükségletet, tanácsokat, ötleteket adunk, igyekszünk az optimális ajánlatot adni.

• 9700 Szombathely Jávor u. 18. Melir Építőanyag Kereskedés Megnézem
    +36 (94) 511976
  • info@melir.huMegnézem
Dobó Térkő Kft.
$$

A Dobó Térkő Kft. tevékenységét családi betéti társaság formájában kezdte, majd 2001-től Kft. formájában folytatja tevékenységét. A cégvezetés mindenre kiterjedő szakmai tudását Németországban szerezte meg, melynek köszönhetően egyéni technológiát alakítottunk ki. Fejlődésünket becsületes, korrekt, tiszta munka eredményei tették lehetővé. Törekszünk arra, hogy a munkánk eredménye mindig egyedi jelleget mutasson. Magas színvonalú, minőségi munka, mely évtizedek után is büszkén hirdeti a megalkotójának keze nyomát. Figyelünk arra, hogy a munkánk illeszkedjék a környezethez, és a megrendelő elvárásaihoz. Igyekszünk korrekt, elfogadható áron dolgozni, de mégis minőségi munkát kiadni a kezeink közül.

• 3327 Novaj Deák Ferenc u. 7. Dobó Térkő Kft. Megnézem
    +36 (30) 2142972
$$

Timpanon P+P Építő, Szolgáltató, Kereskedő Kft.

A cég alapító tagjai (tulajdonosai) 8-8 évet dolgoztak építésvezetőként a VIZÉP Dunaújvárosi Főépítésvezetőségén, ahol kiterjedt kapcsolatrendszerre és széleskörű szakmai tapasztalatra tettek szert.  A Vízügyi Építő Vállalattal 1984-1992 között folyamatosan részt vettek a DUNAFERR Rt. összes nagy beruházásában, valamint a környékbeli nagyobb építkezéseken. Vállalkozóként 1992-1994-ig a legkülönbözőbb területeken karbantartási, üzemfenntartási és beruházási feladatokat végeztek. 1994-ben alapították első közös vállalkozásukat, melynek piacait és kialakult vevőkörét az 1997 márciusában megalakult Timpanon P + P Kft vette át.  A vállalkozás az elmúlt 20 évben töretlenül fejlődött, piacait megtartotta és a változásokat figyelembe véve újabbakat is szerzett. Folyamatosan fejlesztjük és modernizáljuk termelő- és állóeszközeinket. A technikai háttér fejlesztésén kívül nagy hangsúlyt fordítunk a minőség javítására és folyamatos fenntartására, ezért a Vállalkozás MSZ EN ISO 9001:2009 minőségirányítási és MSZ EN ISO 14001:2005 környezetközpontú irányítási rendszerrel rendelkezik.

• 2400 Dunaújváros Papírgyári út 36/B Timpanon P+P Kft. Megnézem
    +36 (25) 283122
  • elokeszites@timpanonpp.huMegnézem

Lakatos Tüzép

A Lakatos Tüzép 1999 óta működik tüzépként Tiszakécskén. Cégünk folyamatosan megújuló árukészlettel, nagy választékban kínálja építőanyagait (tégla, gerenda, cement, cserép, estrich rendszerek, hőszigetelő vakolatok, alapvakolatok, nemesvakolatok, gipszkarton rendszerek, profilok, mészpótló anyagok, hullámpalák) hőszigetelő rendszereit, csempéit, csemperagasztóit, tüzelőanyagait, továbbá számos termékét. Széles termékpalettánk mellett különböző szolgáltatásokat is vállalunk, mint például: házhozszállítás darus autóval, anyagszükséglet számítás, szaktanácsadás. Legfőbb partnercégeink: Baumit, Masterplast, Wienerberger, Terranova, Ytong, Mapei, Henkel, Schiedel, Charvat, Rigips, Revco. Vevőkörünket elsősorban magánszemélyek és építési beruházók alkotják. A Lakatos Tüzép telephelye Tiszakécskén, a Dózsa telep 63/a szám alatt található, ahol a 4000 m2-es telephelyünkön, hatalmas árukészlettel várjuk kedves vásárlóinkat. Ügyvezető: Lakatos Imre

• 6060 Tiszakécske Dózsa Telep 63/a Lakatos Tüzép Megnézem
    +36 (70) 4107980
  • lakatostuzep@gmail.comMegnézem

KÁDZI Építőanyag kereskedés és Festékcentrum

Családunk 1998 óta tevékenykedik építőiparban. Vállalkozásunkat - Bitoma-Szig Kft. KÁDZI Építőanyag néven - 2005-ben alapítottuk. Pénzügyi lehetőségeinkhez mérten lépésenként építettük fel tevékenységünket, szem előtt tartva azt, hogy a fejlesztésre való fókuszálás ne hátráltassa a meglévő szolgáltatásaink színvonalát. Tüzéptelepünket 2010-ben nyitottuk meg. A beruházással közel 1000 m2 alapterületű raktárcsarnokkal, valamint 5000 m2 telephellyel bővültünk, ahol folyamatosan szélesítjük termékkínálatunkat. 2023. januárjától a Bajcsy-Zsilinszky utcában lévő festék és barkácsüzletünk egyesült a Tolna-Fácánkerti elágazóban lévő tüzéptelepünkkel. Festék és barkácsüzletünk számára egy 300 m2-es új modern eladóteret alakítottunk ki. Immár minden termékünk egy helyen megtalálható a Tolna-Fácánkerti elágazóban lévő autómosó mögött. Bízunk abban, hogy továbbra is megtisztelnek minket látogatásukkal egy már sokkal átláthatóbb, vásárlóbarátabb környezetben. Építőanyag és festék centrumunkban építőanyagok széles palettáját forgalmazzuk, minden megtalálható nálunk, ami egy ház alapozásához, tetőszerkezetéhez, felújításához, átalakításához, kibővítéséhez szükséges. Forgalmazunk szigetelőanyagokat, téglákat, tetőcserepeket, gipszkarton és vakolat rendszereket, falazó és tetőfedő anyagokat, fürdőszoba burkolatokat, járólapokat, OSB lapokat, hajópadlókat, lambériákat, vas és bádog termékeket, szerszámokat, csavarokat, szegeket, festékárut. Telephelyünk infrastruktúrával felszerelt, saját fuvar- és rakodóeszközökkel rendelkezik. A vásárolt építőanyagok kiszállítását rövid határidővel vállaljuk, gépjárműveink darusak, billenősek, így mindennemű fuvarfeladatot el tudnak látni. Nébih EUTR azonosító: AA0217437

• 7130 Tolna - Fácánkert elágazó Szedresi utca 977-978 Hrsz, az autómosó mögött - Kádzi Építőanyag és Festékbolt (Bitoma-Szig Kft.) Megnézem
    +36 (74) 440722
  • bitomaszig01@gmail.comMegnézem

ÉPÍTŐANYAG KERESKEDÉS ZSEMBER-I-KER Kft.

Társaságunk, a ZSEMBER-I-KER Kft. 1988-ban kezdte meg működését Rétságon megnyitott első telephelyével, amely azt az újdonságot tartalmazta, hogy egy kereskedelmi egységen belül egyesítettük a vastelepi és tüzéptelepi termékköröket, ezáltal az építőanyag-piac szinte teljes palettáját megtalálhatták nálunk kedves vásárlóink. 1991-ben  az ilyen jellegű építőanyag kereskedelem felélénkelődő kereslete egy újabb kereskedelmi egység megnyitását eredményezte, ezúttal Vácott.  A meglévő két telephelyet 1993-ban egy, majd 1996-ban három kereskedelmi egység megnyitása követte, Budapesten, Balassagyarmaton, Salgótarjánban és Hatvanban. Az így létrehozott hat kereskedelmi telephely működésében és profiljában megegyező kereskedés, amik lefedve Magyarország észak-közép régióját, egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek. Mind a hat telephelyen ugyanolyan gazdag felhozatallal és kiváló minőségű áruval igyekszünk kiszolgálni kedves Vevőinket, Partnereinket. Nálunk mindent megtalál, ami egy építkezéshez szükséges! A ház alapozásától, a falak megépítésén keresztül, a tetőhöz szükséges faanyagon és a beltéri- és kültéri díszítőelemeken át Ön hiánytalanul rálelhet arra, ami szükséges otthona felépítéséhez. Miért érdemes minket felkeresnie? Szakképzett kollégáink professzionálisan végzik a munkájukat, így nyugodtan rájuk bízhatja magát. Munkatársaink körültekintően és pontosan, ezzel megtakarítva Önnek időt és pénzt. Gazdag kínálatunkból örömére válogathat, ha pedig kérdése merülne fel bármely termékkel kapcsolatban, forduljon bátran szakembereinkhez, akik készségesen válaszolnak Önnek és segítenek megtalálni a választ és a legjobb megoldást az adott kérdéskörben.

• 1044 Budapest Váci út 64. Zsember-i-Ker Kft. Megnézem

+36 (20) 8526922
  • balassagyarmat@zsemberiker.huMegnézem

BOLTÍV TÜZÉP KFT

A Boltív Tüzép Kft. 1990-ben alakult. A Mátra lábánál Pásztón található. 2 telephellyel rendelkezünk. 1. Pásztó, Kossuth út 116/2. Építőanyagok alaptól a kéményfedlapig! Sóder, cement, falazóanyagok, betonáruk, nyílászárók, tetőfedőanyagok, szigetelőanyagok, faanyagok, stb. 2. Pásztó, Fő út 103. Vasáruk, csempék, padlóburkolók, kerítésfonatok, csatornák, kőműves szerszámok, fóliák, stb. Mennyiségi, Törzsvásárlói, Kivitelezői engedmények! Minél többet vásárol, annál többet megspórol! Folyamatos AKCIÓK-kal várjuk kedves vásárlóinkat! Jól jár, ha a Boltív Tüzép-be jár!Az árukiszállításnál mindenféle elvárásoknak meg tudunk felelni: 1 tonnától 24 tonnáig billenős és önrakodós esetleg terepes autókkal állunk a megrendelők szolgálatára. A telepek könnyen megközelíthetőek, kultúrált, saját parkolóval rendelkeznek. Szakmailag felkészült, segítőkész értékesítőkkel és árukiadókkal várjuk vásárlóinkat!

• 3060 Pásztó Kossuth L. út 116/2 Megnézem
    +36 (30) 5435649
  • boltivtuzep@boltivtuzep.huMegnézem

MÉLYÉPÍTÉS, ÚTÉPÍTÉS, TÉRKÖVEZÉS, GÉPI FÖLDMUNKA

Családi vállalkozásunk 1991-ben kezdte meg tevékenységét alapozva Tárnoki István 30 éves vízépítési és mélyépítési tapasztalatára. 1999-ben a vállalkozás Kft-vé alakult és a mai napig is ebben a formában tevékenykedik. Átlagos dolgozó létszámunk 15-20 fő. www.szigetmelorkft.hu Tevékenységi körünk az idők folyamán jelentősen kiszélesedett és az alábbi tevékenységeket folytatjuk: útépítés (ágyazatok, útalapok készítése, betonozás, aszfaltozás, szegélykő fektetés, térkövezés, járda építés) mélyépítés (térbeton építés, csővezeték fektetés, épület alapozás) vízépítés (tavak kotrása, töltések építése, műtárgyak építése, árkok kotrása, átereszek építése) fenntartási munkák (gépi és kézi kaszálás, cserjeirtás)